sobota, 11 lutego 2012

Mój projekt - czyli kolejny pomysł na web-biznes

Gdy w sierpniu tworzyłem tego bloga, chciałem by był przestrogą dla tego typu pomysłów. Sam jestem jednak bardzo narwany, a że mam wolny serwer i domenę to pewnie nie wytrzymam i zajmę się nowym "projektem". Tym razem jednak spróbuję pozycjonowania, bo nigdy mi się nie chciało, a nie oszukujmy się jest to najważniejsza forma promocji  witryny. Co zatem planuję?
Generalnie mam wiele pomysłów, kilka propozycji i jedną średnio spójną wizję. Otóż tym razem chciałbym zająć się tym blogiem jako głównym projektem :D oraz równie ważnym forum o tematyce związanej ze sprzętem komputerowym i podkręcaniem (wcześniej prowadziłem forumoc.pl lecz niestety właściciel szybko olał tak dobrze zapowiadający się serwis). Do tego znajomi namawiają mnie na grę RPG o ACTA :p i do tego chciałbym jeszcze budować zaplecze (jednak na darmowych serwisach).

Co do pozycjonowania to jak wcześniej wspomniałem zaplecze + katalogi + precle + bóg wie co można jeszcze wymyślić, a do tego blog o efektach mojej pracy w branży SEO. 

No dobrze a co z finansami? Jak to? "Przecież domena to 1zł, a serwer to pewnie xaa wystarczy :P" Pewnie tak część z mniej doświadczonych osób to widzi, a starzy wyjadacze będą mówić o kosztach kilkuset-kilku tysięcy złotych. Ja jednak wolę złoty środek i powiem, że domenę już mam, a hosting starczy na stronę do 10 tys uu mies (albo i więcej), a jak będzie trzeba (w co wątpię) to dokupię nowy pakiet. Całość tym razem na na siebie zarabiać, bo mam zamiar wejść w copywriting (mam lekkie pióro) i zarobić na jakieś katalogi czy hosting.

Co z tego będzie? Nie wiem, ale kibicujcie mi.

Brak komentarzy: