niedziela, 1 lipca 2012

Jak promować nową stronę - wykop

Przyszły wakacje i czas zadbać o zaniedbanego bloga :) Ale do rzeczy. 
Niedawno rozpocząłem pozycjonowanie mojego bloga technologicznego i bardzo się ucieszyłem, że moja pozycja rośnie w zastraszającym tempie. Niestety 13 pozycja w google nie daje jeszcze oczekiwanego ruchu, a na stronę zagląda kilkanaście osób.
Jednakże kopa dostałem, gdy opublikowałem mój ostatni artykuł na wykopie, który chociaż krótki przyniósł mi spore jak dla mnie zainteresowanie. 

Owy artykuł dotyczący kolejek w sklepie komputerowym przyniósł mi ponad 250 nowych użytkowników. I chociaż w porównaniu z innymi materiałami  na wykopie i tak wynik jest słaby to bardzo mnie ucieszył. Nie sądziłem bowiem, że tego typu linki mogą przynieść takie zainteresowanie. Szkoda tylko, że krótkotrwałe, ponieważ wygenerowany ruch utrzymywał się tylko przez jeden dzień.

Jeśli jednak takich artykułów będzie pojawiało się więcej to część czytelników z pewnością zostanie,a wzrost pozycji w google też zwiększy ruch.

Na razie jest to jednak sfera marzeń, ale i tak polecam wszystkim wykop, jako dodatkowe źródło czytelników na nowych stronach, które rzadko są widoczne w google.

9 komentarzy:

wordpressowiec pisze...

Z wykopem jest ten problem, że trzeba napisać coś ciekawego, co przyciągnie ludzi (np. krytyka lub mało znana ciekawostka itd), a to i tak nie daje pewności wybicia. Ale za to jak już wejdzie na główną, to można liczyć na przynajmniej kilkaset nowych wejść, co może przełożyć się również na liczbę stałych użytkowników :)

Łukasz Rosicki pisze...

No to jest fakt. Przy przepisywanych newsach nie ma szans, ponieważ zaraz link zostaje usunięty. Jednakże ciekawy artykuł daje kopa. Należy też pamiętać, żeby nie linkować za często, ponieważ dostaniemy bana (właśnie mnie dopadł).

Lod pisze...

Wykop owszem, ale wymaga sporo pracy.

Ulotki Łódź pisze...

Generalnie to zauważyłem że teraz warto zostać redaktorem, żeby w internecie zaistnieć. Jeśli pozycjonuje się swoją stronę to ile można wymyślać tekstów żeby każdy był unikalny i jeszcze ciekawy.

adworkers pisze...

Zapraszamy do nas.:)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Na główną stronę wykopu jest trafić bardzo trudno. Gdzieś na careego.pl było opisywane co tak naprawdę daje główna wykopu

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
greenview pisze...

Jest wiele sposobów na promowanie właśnej strony internetowej, warto poszukać innych wskazówek bo na prawdę się przydadzą